loading...
ساخت بنر و هدر حرفه ای رایگان
آخرین ارسال های انجمن
بنر و هدر ساز بازدید : 530 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Naruto Shippuuden انیمه ناروتو شیپدون
|دانلود انیمه زیبای ناروتو شیپودن به صورت کامل در 150 قسمت- زبان اصلی |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

|به همراه زیرنویس فارسی |

|فصل سوم اضافه شد|

پس از سری اول انیمه ناروتو که با رضایت شما کاربران عزیز همراه شد ، بر آن شدیم تا سری جدید این انیمه را که شیپودن نام دارد برای دانلود آماده کنیم
ساخت این سری در فصل های مختلف از سال 2007 شروع شده است.به مرور قسمت های این انیمه را در لینک های 5 قسمتی با کیفیت خوب در سایت قرار می دهیم
کیفیت به شرح زیر می باشد:
Video: 640x480 | H.264 | 23.976fps | 1000 kBit/s
Audio #1: English | 2.0 Stereo | AAC | 97 kBit/s
Audio #2: Japanese | 2.0 Stereo | AAC | 97 kBit/s
Subtitles: English DVD (VobSub)
مقدمه:
ناروتو (به ژاپنی:ナルト، به انگلیسی: Naruto) نام یک مجموعه مانگای پرطرفدار است از ماساشی کیشیموتو که از روی آن یک مجموعه انیمه هم ساخته شده‌است.
نخستین قسمت مانگای ناروتو در شمارهٔ ۴۳ام هفته‌نامهٔ شونن جامپ در سال ۱۹۹۹ به چاپ رسید و چاپ آن تاکنون ادامه دارد. مجموعه انیمهٔ ناروتو توسط استودیو پیروت تهیه می‌گردد. اولین قسمت انیمهٔ ناروتو به تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۰۲ از شبکهٔ تلویزیونی تی‌وی توکیو پخش شد. سری اول انیمهٔ ناروتو شامل ۲۲۰ قسمت است. سری دوم این مجموعه با نام ناروتو: شیپودن از تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۰۷ به این‌طرف در حال پخش است.
درون‌مایهٔ داستان ناروتو بیشتر دربارهٔ نینجاهای دارای قدرت‌های مافوق طبیعی و استفادهٔ آنها از چاکرا برای جنگیدن است.
شخصیت اصلی این ماجرا نینجایی نوجوان و پر شر و شور به نام ناروتو اوزوماکی است که تلاش دارد توجه و احترام اطرافیانش را نسبت به خود جلب کند. بزرگ‌ترین آرزوی وی این است که روزی هوکاگه (بالاترین مقامی که یک نینجا می‌تواند در کونوها، وطن ناروتو به‌دست آورد) شود
داستان:
۱۲ سال پیش از شروع داستان، موجودی شرور و افسانه‌ای به نام کیوبی (روباهی با ۹ دم) به کونوها حمله می‌کند. چهارمین هوکاگه با استفاده از یک طلسم و قربانی کردن خود موفق می‌شود کیوبی را داخل بدن ناروتوی تازه به‌دنیا آمده زندانی کند..

برای  دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

بنر و هدر ساز بازدید : 290 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود مستند ماجراجویی در جنگل های بارانی IMAX Bugs A Rainforest Adventure BluRay 720p
|  دانلود مستند (ماجراجویی در جنگل های بارانی ) محصول IMAX با کیفیت BluRay 720p |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

|فیلم به صورت 3D SBS 1080p اضافه شد |

مستندی زیبا از جهان فوق العاده حشرات برای شما آماده کرده ایم.در این مستند به چرخه زندگی حشراتی مانند آخوندک و پروانه از بدو تولد تا مرگ در جنگل های انبود مناطق گرمسیری جنوب شرقی آسیا می پردازیم
از جمله صحنه های جالب این مستند ، می توان به تولد یک حشره از تخم بسیار کوچک اشاره کرد که توسط دوربین های فوق العاده حرفه ای فیلم برداری شده است.روش به دام انداختن پروانه توسط آخوندک نیز از دیگر صحنه های تماشایی این مستند می باشد


برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

دانلود مستند ماجراجویی در جنگل های بارانی IMAX Bugs A Rainforest Adventure BluRay 720p

این مستند محصول IMAX بوده که با کیفیت زیر برای شما آماده شده است.
Language: English 00:40:03 | 1280x720 | XviD - 4000Kbps | 23.976fps | AC3 - 448Kbps | 1.25GB

کیفیت سه بعدی به شرح زیر می باشد:
English | 00:40:03 | H264 | 1920x1080 | 24.00fps 4736 Kbps | AC3 128 Kbps 48.0khz | 1.32 GiB

 

قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:

 

 

فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

 

 

لينك دانلود در ادامه مطلب

بنر و هدر ساز بازدید : 200 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Internet Download Accelerator v5.13 - مدیریت حرفه ای دانلودها

Internet Download Accelerator برنامه اي بسيار قدرتمند براي مديريت دانلود هاي شما، اين نرم افزار با محيطي بسيار ساده و در عين حال قدرتمند مي تواند سرعت دريافت فايلهاي شما را تا 500% افزايش دهد. اين برنامه با تكنولوژي خاص خود مي تواند فايلها را به تكه هاي كوچكي تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه اين عمل باعث پيدايش سرعت دانلود مي باشدو همچنين با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا مي برد. كه ميتوانيد به راحتي از پروتكل هاي Http ، Https ، Ftp به راحتي و با سرعت بالا فايل دريافت كنيد.
اين نرم افزار قدرتمند قابليت دريافت پوسته براي زيبا ترشدن محيط نرم افزار و همچنين قابليت سفارشي شدن و دريافت پلاگين براي برنامه مي باشد. برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. اين نرم افزار قابليت همگام سازي با انواع مرورگرهاي موجود از جمله Internet Explorer, Nescape, Mozilla and Opera  و... ميباشد. قابليت مهم ديگر اين نرم افزار سازگاري كامل با زبان شيرين فارسي ميباشد كه شما ميتوانيد به راحتي با اين نرم افزار كار كرده كه تمام منوها، پيغامها و ... را به صورت فارسي مشاهده نماييد. نسخه جدید این نرم افزار که به تازگی ارائه شده به دو صورت Free و Pro قابل دریافت می باشد و مطمئنا تفاوت هایی هم میان این دو وجود دارد. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد نسخه Pro بوده و می توانید پس از نصب از منوی مربوط به گزینه فعالسازی نرم افزار نصب شده به صورت Free را به نسخه Pro تبدیل کنید.

 قابليتهاي كليدي نرم افزار Internet Download Accelerator Pro:
- توانايي دانلود از Http ، Https ، Ftp با قابليت Resume
- قابليت تقسيم فايلها به چند قسمت براي دانلود سريعتر
- دسته بندي فايلهاي دانلود شده و مديريت بر آنها
- داراي پنجره کوچک شناور براي نشان دادن میزان دانلود فایل و سرعت
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- قابلیت کانکت (connection) خودکار در مواقع قطع اینترنت
- قابلیت دانلود تمام لینک های یک صفحه فقط با یک کلیک
- قابلیت زمان بندی دانلود و مشخص کردن زمان دانلود فایل ها
- قابليت اضافه كردن پوسته و پلاگين به برنامه
- هماهنگ با آنتی ویروس های گوناگون
- تولبار مخصوص اینترنت اکسپلورر
- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله: Netcape ، Opera ، Internet Explorer، Mozilla
- پشتباني از زبانهاي مختلف از جمله زبان شيرين فارسي
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.
بنر و هدر ساز بازدید : 297 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Raxco PerfectRegistry v2.0 - نرم افزار تعمیر رجیستری

همانطور که بارها گفته ایم رجیستری هسته ویندوز بوده و نگهداری صحیح از آن باعث خواهد شد عمر ویندوز افزایش پیدا کند. تعمیر مشکلات و بهینه سازی آن باعث افزایش کارآیی سیستم عامل ویندوز نیز خواهد شد ؛ به همین دلیل می خواهیم نرم افزاری ساده و کارآمد در این زمینه را معرفی کنیم. Raxco PerfectRegistry ابزاریست کارآمد و ساده که می تواند در عین سبکی مشکلات رجیستری را رفع کند ، آن را یکپارچه سازی نماید ، کارآیی سیستم عامل را افزایش دهد و هزاران نرم افزار کاربردی را مورد تست و آزمایش قرار دهد. سرعت بسیار مناسب این ابزار هم از نکات دیگر استفاده از این نرم افزار محسوب می شود.
از جمله دیگر خصوصیات این ابزار هم می توان به Freeze کردن بخش های مختلف رجیستری اشاره کرد که در مقابل انواع ویروس ها و یا خرابی های احتمالی مقاوم شود. حل مشکل Blue Screen هم که حاصل از Crash شدن بخش های مختلف سخت افزاریست از موارد کلیدی است که در Raxco PerfectRegistry به چشم می خورد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Raxco PerfectRegistry:
- حل مشکلات موجود در رجیستری
- Defrag یا یکپارچه سازی رجیستری
- حل مشکل Blue Screen
- سرعت بسیار کارآمد نرم افزار
- Freeze کردن رجیستری برای برای جلوگیری از خرابی ها
- افزایش کارآیی سیستم عامل پس از چک کردن سیستم
- چک کردن هزاران نرم افزاری کاربردی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.
بنر و هدر ساز بازدید : 353 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود RAR Password Recovery Magic v6.1.1.393 - بازیابی پسورد RAR

مطمئنا برای شما هم پیش آمده که فایلی را با فرمت RAR از دوستان خود یا اینترنت دریافت کرده یا فایل های خود را با فرمت قوی RAR فشرده کرده و برای حفاظت از آن ها بر روی این فایل ها پسورد قرار داده اید و پس از مدتی پسورد این فایل ها را فراموش کرده اید و از بازیابی پسورد این فایل ها و اطلاعات خود ناامید شده اید اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به آسانی پسورد های فراموش شده ی فایل های RAR خود را بازیابی کرده و از فایل های خود استفاده نمایید. RAR Password Recovery Magic نرم افزار ساده ولی قدرتمندی است که به گونه ای طراحی شده که شما را قادر می سازد تا با استفاده از الگو های تخصصی، واژنامه و Brute-Force به بازیابی پسورد های فراموش شده ی فایل های RAR  خود پرداخته و تنها در عرض چند دقیقه و تنها با چند کلیک ساده پسورد های فراموش شده خود را بازیابی نمایید. همچنین استفاده از این نرم افزار به سبب داشتن ظاهری ساده و جذاب بسیار آسان بوده و شما برای بازیابی پسوردهای خود تنها نیازمند معرفی فایل خود به برنامه و کلیک کردن برای شروع می باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RAR Password Recovery Magic:
- امکان اسکن چندین فایل و بازیابی چندین پسورد به طور هم زمان
- امکان استفاده از برنامه در حالت Stand By
- امکان انتخاب کاراکترها از محدوده ای از کاراکترهای انتخابی مثل حروف، اعداد، نمادها و ...
- پشتيباني از فرمت RAR نرم افزار معروف Winrar
- دارای قدرت بسیار بالا در بازیابی علی رقم داشتن حجم بسیار کم
- دارای Wordlist فرهنگ لغت بسیار عظیم برای بازیابی پسورد ها
- دارای محیطی بسیار ساده و جذاب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.
بنر و هدر ساز بازدید : 202 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Asphalt 7: Heat HD - آسفالت نسخه حرارت برای اندروید

بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه ی با کیفیت HD بازی جذاب و مفرح Asphalt برای سیستم عامل اندروید عرضه شد. بازی بسیار جذابی که نسخه ی جدید آن Asphalt 7: Heat نام دارد و به سبب کیفیت فوق العاده از چند سری قبل توانسته جز محبوب ترین بازی ها برای گوشی ها و حتی سیستم عامل های مختلف لقب بگیرد. نسخه حرارت از جهات مختلف سرعت ، گرافیک و GamePlay یکی از بهترین بازی هایی بوده که تا به حال برای گوشی های تلفن همراه و تبلت ها عرضه شده است.
نهایت هیجان با کیفیت فوق العاده ماشین ها که محصول کمپانی های معروف اتومبیل سازی هستند برای کاربرانی است که این بازی هیجان انگیز را دانلود می کنند. البته حجم بالای دیتاها برای همه کاربران دانلود این بازی را امکان پذیر نمی کند ولی کاربرانی که گوشی های اندروید دارند و از سرعت اینترنت مناسبی هم بهره می برند پیشنهاد می کنیم Asphalt 7: Heat را دانلود نمایند.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.
بنر و هدر ساز بازدید : 205 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Bomb The Zombies v1.0 - بازی اکشن بمب زامبی

از بین بردن زامبی های یکی از جذاب ترین بازی های اکشن می باشد. در بازی Bomb The Zombies شما می بایست با هدف گیری زامبی ها را از بین ببرید و گروگان ها را از دست آنها نجات دهید. شیوه و روش بازی همانند بازی جذاب پرندگان خشمگین می باشد ولی با این تفاوت که شما به جای پرتاب پرندگان به سوی هدف می بایست بمب به طرف زامبی ها پرتاب نمایید. این بازی قابل نصب بر روی موبایل و تبلت هایی که دارای سیستم عامل اندروید 1.6 و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.
بنر و هدر ساز بازدید : 240 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Foxit Reader v5.3 - نرم افزار مشاهده اسناد PDF

فرمت PDF یکی از معروفترین فرمت ها و مشخصا فرمت اسناد به شمار می رود. PDF با داشتن قابلیت های فراوان به عنوان یکی از اولین انتخاب های کاربران برای ذخیره سازی اسناد مطرح است. اما برای استفاده و مشاهده اسناد PDF همیشه نرم افزاری لازم بوده و خواهد بود. نرم افزاری که قدرت نمایش فرمت PDF را داشته باشد و بتواند بدون هیچ گونه مشکلی اسناد را بدون هیچ گونه کم و کاستی نمایش دهد.
نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند . از همه معروف تر که تقریبا همه آن را می شناسند Adobe Acrobat است. نرم افزاری بسیار کامل که در دو نسخه Reader و Pro عرضه می گردد. مهم ترین ایرادی که می توان به Acrobat گرفت حجم بالای آن است. نسخه حرفه ای این نرم افزار حدودا 900 مگابایت حجم دارد و زمانی هم که بر روی سیستم نصب می شود حدود 2.5 گیگابایت فضا را اشغال می کند. در نظر بگیرید این فضا از هارد دیسک تقریبا برابر با حجمی است که ویندوز XP برای نصب احتیاج دارد. همانطور که گفته شد شاید مهم ترین ایراد همین باشد اما این قدر این ابزار قابلیت دارد که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. نرم افزارهای دیگری هم با برندهای دیگر در این زمینه وجود دارند. یکی از آن ها ابزاری است بسیار کارآمد اما در عین حال بسیار کم حجم. نرم افزار که محصول شرکت FOXIT بوده و تقریبا همان کارهایی را که Adobe Reader انجام می دهد را به طور کامل بر عهده می گیرد با این تفاوت هم حجم فایل اصلی آن با Adobe Reader قابل مقایسه نیست و هم فضایی که زمان نصب از هارددیسک و حافظه رم اشغال می کند. سرعت بسیار بالایی در بارگذاری و گشودن اسناد PDF دارد و در کلامی ساده تر می تواند تمامی خواسته های کاربران را پاسخگو باشد. نرم افزاری که در مورد آن صحبت می کنیم Foxit Reader Pro نام دارد. جالب است بدانید این نرم افزار  به گفته سایت سازنده بیش از 50 میلیون کاربر در سراسر دنیا داردو در همان مطلب هم ذکر شده است که وقتی کاربری برای اولین بار از این ابزار استفاده می کند ماه ها و حتی سال ها از آن بهره می برد. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال جذاب است که به افزایش رضایت کاربران کمک زیادی می تواند بکند. برای این که ابزاری ساده و در عین حال کارآمد داشته باشید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دریافت کرده و برای همیشه خیالتان را بابت گشودن اسناد PDF راحت نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Foxit Reader:
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- حجم پائین و عدم کاهش کارآیی سیستم
- شناسایی آخرین نسخه ها و هسته های PDF و سازگاری کامل با نسخه 1.7 از PDF Standard
- قابلیت تبدیل اسناد PDF به متون Text
- امنیت بسیار بالا نرم افزار
- نمایش انمیشن ، تصاویر و به طور کلی تمام Object ها با بالاترین کیفیت
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

قابلیت های جدید اضافه شده در نرم افزار:
- سازگاری کامل و قابلیت پخش فایل های مالتی مدیا موجود در اسناد PDF
- پنل مدیریتی برای تغییر ضریب امنیت و کلیه خصوصیات سند PDF
- پنل Thumbnail برای نمایش ساده تر اسناد
- پشتیبانی از سیستم Metric
- استفاده از قابلیت خودکار اسکرول شدن ماوس
- پشتیبانی از مرورگر فوق العاده Mozilla Firefox
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.
بنر و هدر ساز بازدید : 185 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Speccy v1.15.309 - نرم افزار نمایش مشخصات و دمای سخت افزار

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعضا خواسته اید نرم افزار یا بازی را دانلود کرده و بر روی سیستم خود نصب نمایید ولی با این سوال مواجه شده اید که آیا سیستم شما با حداقل سیستم مورد نیاز این بازی و نرم افزار هم خوانی دارد یا خیر یا برایتان پیش آمده که خواسته اید سخت افزار های سیستمتان را ارتقا دهید ولی مشخصات سخت افزارهای کنونی خود را نمی دانید تا بتوانید سخت افزار مورد نیاز را خریداری نمایید یا خواسته اید مشکلات سیستم خود را برطرف نمایید و برای این کار نیازمند اندازه گیری دمای سخت افزارهای سیستم خود بوده اید اما همان طور که می دانید اندازه گیری این دما و فهمیدن جزئیات کامل سخت افزارها کاری بسیار دشوار و تا حدودی غیر ممکن به شمار می آید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید مشخصات دقیق سخت افزارهای سیستم خود را شناسایی کرده و دمای دقیق آن ها را نیز مشخص نمایید. Speccy که توسط شرکت Piriform که نرم افزارهای مفید و رایگان بسیاری را در اختیار کاربران قرار داده منتشر شده و قادر است تا مشخصات دقیق سخت افزارهای سیستم شما همچون CPU، Motherboard، RAM ،Hard Disk، Graphic Card، CD-DVD Drives و Audio Card  و ... را تنها با یک کلیک در اختیار شما قرار داده و حتی دمای دقیق آن ها را نیز برای شما به نمایش در آورد که این قابلیت می تواند قابلیتی بسیار مفید و کاربردی برای بسیاری از کاربران به شمار رود. اکنون شاید با خود بگویید این نرم افزار برای کاربران بسیار حرفه ای طراحی شده است اگر چه این گفته صحت دارد و این یک نرم افزار کاملا حرفه ای است ولی به قدری ساده و جذاب طراحی گردیده که کاربران مبتدی نیز به راحتی می توانند از آن استفاده نموده و از وضعیت سیستم خود آگاه شوند همچنین ذکر این نکته ضروری است که این نرم افزار بسیار مفید بوده و می تواند شما را در استفاده ی هر چه بهتر از سیستمتان کمک شایانی نماید که ما نیز آن را به شما دوستان توصیه کرده و در اختیارتان قرار داده ایم.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Piriform Speccy:
- امکان تست کانکشن های اینترنت
- بهبود تشخیص وضعیت NVidia SLI در ورژن جدید
- پشتیبانی کامل از جدیدترین CPU های AMD و Intel
- پشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیا
- توانایی پاکسازی فایل های لوگ و Dmp
- توانایی دریافت آپدیت های درایور های سخت افزارها
- دارای محیطی بسیار ساده و کاربرپسند
- نمایش دقیق اطلاعات هارد دیسک به علاوه ی شماره سریال هارد دیسک
- نمایش دقیق و کامل مشخصات تمام سخت افزار ها به همراه دمای آن ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.
بنر و هدر ساز بازدید : 210 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود The Island Castaway 2 - بازی جذاب و سرگرم کننده

The Island Castaway نام بازی بسیار سرگرم کننده و جذابی است که می تواند در این تعطیلات آخر هفته همه کاربران را سرگرم نماید. بازی ساده اما جذابی که بواسطه داستان هیجان انگیزش می تواند کاربر را برای طی مراحل بالاتر ترغیب کند ؛ در این بازی کاربر نقش یک سرخ پوست جوان را دارد که دائم باید در قبیله و روستایی که در آن زندگی می کند به گشت و گذار بپردازد و به راز و رمز های بازی دست پیدا کند. مشکلات زیادی پیش روی کاربر قرار دارد ؛ ابتداعا باید بتواند با دوندگی زیاد و جمع آوری میوه ها غذای خود را برای تامین انرژی به دست آورد ، زمانی که نقش اول بازی خسته می شود این میوه های جمع آوری شده هستند که می تواند درصدها مختلفی از انرژی را به وی بازگردانند.
حیوانات درنده هم جز آن دسته از مشکلاتی هستند که می توان با کمی دقت و حوصله و البته سرعت عمل در مراحل ابتدایی بازی از دست آن ها گریخت و در ادامه حتی به شکار آن ها نیز پرداخت. گرافیک بازی بسیار شبیه به زندگی سرخ پوستان واقعی است و حرکات و انیمیشن هایی که در The Island Castaway دیده می شوند آنقدر طبیعی خلق شده اند که می توانند حداقل ساعت ها کاربران را سرگرم نگه دارند. با توجه به حجم بسیار مناسب بازی نسبت به خصوصیات کلیدی اش پیشنهاد می کنیم حتما این بازی سرگرم کننده را دانلود کنید.

قابلیت های کلیدی بازی The Island Castaway:
- داستان هیجان انگیز و متفاوت بازی
- طراحی فوق العاده زیبای انیمیشن ها در بازی
- سازگار با انواع سخت افزارهای معمولی برای اجرای بازی
- مناسب برای سنین مختلف
- وجود بیش از 300 سوال که کاربر باید در طول بازی به پاسخ آن ها دست یابد
- استفاده از 16 کاراکتر مختلف در طراحی بازی
- 12 مدل میوه برای تغذیه و پخت غذاها
- امکان ساخت انواع کشتی ، خانه و ... به وسیله وسایل جمع آوری شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.
بنر و هدر ساز بازدید : 234 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Minitab v16.2.0 - نرم افزار تحلیل دقیق داده ها

یکی از نرم افزارهای مهندسی و البته کاربردی که برای تحلیل و پردازش داده ها از آن استفاده می شود و البته میان اکثر کاربران هم رایج است Minitab نام دارد. نرم افزاری کارآمد که به وسیله آن می توان برروی داده ها انواع پردازش های تحلیلی را انجام داد و خروجی های بسیار دقیقی را تحویل گرفت ؛ استفاده از خط فرمان به عنوان اضافه کردن دستور به نرم افزار به منظور تحلیل داده ها از جمله خصوصیت های مهم و کلیدی این نرم افزار محسوب می شود که برای درج بهتر خروجی ها بسیار موثر است.
راهنمای موجود در Minitab در یادگیری و استفاده بهتر از تمامی امکانات این ابزار نقش مهم و کلیدی را ایفا می کند ؛ ارتباط با انواع بانک های اطلاعاتی به منظور دریافت و ارسال پس پردازش و تحلیل داده ها هم کمک دو چندانی به راحت تر بودن نرم افزار می کند چرا که می توان ورودی ها را از انواع بانک های اطلاعاتی دریافت کرده و پس تحلیل داده ها خروجی را دوباره به آن ها ارائه نمود. هزاران مدل از انواع داده ها به صورت پیش فرض در نرم افزار گنجانده شده است تا دستان کاربر برای انتخاب یکی از آن ها کاملا باز باشد. تحلیل داده ها فوق العاده دقیق و در حد چند هزارم نیز می باشد. نسخه جدید این ابزار را آماده کرده ایم تا شما کاربران عزیزی که از این ابزار استفاده می کنید با دانلود رایگان از امکانات جدید آن بهره ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Minitab:
- تحلیل دقیق داده ها
- استفاده از دقت چند هزارم برای خروجی ها
- ارتباط با بانک های اطلاعاتی مختلف برای دریافت و ارسال داده ها
- وجود راهنمای کامل در نرم افزار به منظور بهره گیری از امکانات مختلف
- قابلیت استفاده از داده های پیش فرض موجود در نرم افزار
- امکان آنالیز به صورت چند متغیره بودن
- قابلیت بهره گیری از فرمول های ریاضی و آماری
- وجود ابزارهای تجزیه و تحلیل داده های قابل اندازه گیری
- استفاده از روش های گرافیکی و نمایشی در تحلیل ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.

بنر و هدر ساز بازدید : 213 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود ArcSoft PhotoStudio Paint v1.6.1 - دفتر نقاشی دیجیتالی

گاهی می توان بدون استفاده از بازی های کامپیوتر فرزندان خود را سرگرم کنیم. استفاده از نرم افزارهای آموزشی می تواند نقش کلیدی را در این زمینه ایفا کند ضمن این که مشکلات بازی های رایانه ای را هم نداشته و می توان جنبه آموزشی هم پیدا کند. ArcSoft PhotoStudio Paint یکی از همین نرم افزارهای فوق العاده جالب است که به وسیله آن کاربر می تواند با خلاقیت خود نقاشی هایی را رسم کند اما به صورت دیجیتالی تا جذابیت آن دو چندان شود ، به این ترتیب با یک تیر دو نشان را هدف گرفته است ، علاوه بر این که سرگرم می شود نقاشی کردن را هم فرا خواهد گرفت.
با محیط جذابی که این ابزار دارد می تواند علاوه بر افزایش خلاقیت کاربر به ترغیب شدن کودکان به استفاده از نرم افزارهم کمک زیادی می کند. استفاده از طرح های آماده موجود در نرم افزار ، استفاده از رنگ های مختلف در طراحی ، قابلیت ضبط کارهای انجام شده و پخش و اجرای آن به صورت دوباره ، همچنین برای کاربرانی که نمایشگرهای Touch دارند می توانند خوشحال باشند که ArcSoft PhotoStudio Paint از این نوع نمایشگرها پشتیبانی کرده و راحت تر می توان کار نقاشی را دنبال کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ArcSoft PhotoStudio Paint:
- واسط کاربری بسیار جالب و جذاب
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار و مناسب برای کودکان
- پشتیبانی از نمایشگرهای لمسی
- وجود طرح های آماده فراوان برای ایده برداری
- امکانات مختلف برای ویرایش و خلق نقاشی ها
- امکان ضبط و بازپخش نقاشی های انجام شده در نرم افزار
- استفاده از افکت های مختلف در نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.
بنر و هدر ساز بازدید : 238 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود ArcSoft PhotoStudio Paint v1.6.1 - دفتر نقاشی دیجیتالی

گاهی می توان بدون استفاده از بازی های کامپیوتر فرزندان خود را سرگرم کنیم. استفاده از نرم افزارهای آموزشی می تواند نقش کلیدی را در این زمینه ایفا کند ضمن این که مشکلات بازی های رایانه ای را هم نداشته و می توان جنبه آموزشی هم پیدا کند. ArcSoft PhotoStudio Paint یکی از همین نرم افزارهای فوق العاده جالب است که به وسیله آن کاربر می تواند با خلاقیت خود نقاشی هایی را رسم کند اما به صورت دیجیتالی تا جذابیت آن دو چندان شود ، به این ترتیب با یک تیر دو نشان را هدف گرفته است ، علاوه بر این که سرگرم می شود نقاشی کردن را هم فرا خواهد گرفت.
با محیط جذابی که این ابزار دارد می تواند علاوه بر افزایش خلاقیت کاربر به ترغیب شدن کودکان به استفاده از نرم افزارهم کمک زیادی می کند. استفاده از طرح های آماده موجود در نرم افزار ، استفاده از رنگ های مختلف در طراحی ، قابلیت ضبط کارهای انجام شده و پخش و اجرای آن به صورت دوباره ، همچنین برای کاربرانی که نمایشگرهای Touch دارند می توانند خوشحال باشند که ArcSoft PhotoStudio Paint از این نوع نمایشگرها پشتیبانی کرده و راحت تر می توان کار نقاشی را دنبال کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ArcSoft PhotoStudio Paint:
- واسط کاربری بسیار جالب و جذاب
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار و مناسب برای کودکان
- پشتیبانی از نمایشگرهای لمسی
- وجود طرح های آماده فراوان برای ایده برداری
- امکانات مختلف برای ویرایش و خلق نقاشی ها
- امکان ضبط و بازپخش نقاشی های انجام شده در نرم افزار
- استفاده از افکت های مختلف در نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.
بنر و هدر ساز بازدید : 220 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
 دانلود AKVIS Plugins Collection Update 07-2012 مجموعه ی بهترین پلاگین های کمپانی AKVIS برای فتوشاپ
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|
| نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 14/تیر/1391|
پلاگین ها برای تغییر ظاهر یا منظر تصاویر، لایه ها یا نواحی انتخاب شده در فتوشاپ بکار می رود. کارکرد پلاگین ها در فتوشاپ شبیه اضافه کردن جلوه های ویژه به فیلم ها هستند، کاربرد آنها آسان است ولی جایگاه مخصوص خود را در طراحی دارند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود افتخار این را داریم که برای اولین بار در میان سایت های ایرانی مجموعه ای از پرکاربردترین پلاگین های کمپانی AKVIS، برای فتوشاپ را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. AKVIS Plugins Collection مجموعه ی بهترین پلاگین های فتوشاپ می باشد.با استفاده از پلاگین های این مجموعه می توانید تصاویر خود را ویرایش،روتوش،تبدیل و ترمیم کنید.
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی لیست پلاگین ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

لیست پلاگین های این مجموعه:
AKVIS HDRFactory v 2.0.323.8121: پلاگین قدرتمند ساخت تصاویر HDR
AKVIS Magnifier v 5.5.967.8527: پلاگینی برای افزايش روزولوشن تصاوير بدون افت کيفيت
AKVIS ArtWork v 6.0.1491.8030: پلاگینی برای تبدیل عکس به نقاشی
AKVIS NatureArt v 4.0.1197: پلاگینی برای طبیعی کردن تصاویر
AKVIS MakeUp v 2.0.298.8188: پلاگینی برای گریم و آرایش صورت
AKVIS Noise Buster v 8.0.2682.7927: پلاگینی برای کاهش نویز تصاویر
AKVIS ArtSuite v 7.5.2320: پلاگینی جهت افزودن افکت و قاب به تصاویر
AKVIS Retoucher v5.0.858.8386: پلاگینی برای ترمیم و روتوش اتوماتیک عکس
AKVIS Sketch v 13.0.2473.8439: پلاگینی برای تبدیل عکس به نقاشی و افزودن افکت های هنری
AKVIS Enhancer v13.0.1944.8492: پلاگینی برای تنظیم نوردهی در تصاویر
AKVIS Lightshop v 3.0.863.8196: پلاگین افکت نور برای فتوشاپ
AKVIS Coloriage v 8.0.975.8190: پلاگین تبدیل عکس های سیاه و سفید به رنگی
AKVIS Chameleon v 7.5.1677.8210: پلاگینی برای ایجاد collage
AKVIS SmartMask v 3.0.1029.7644: پلاگینی برای انتخاب نواحی پیچیده در تصاویر
AKVIS Decorator v 3.0.538: پلاگین مونتاژ عکس
AKVIS MultiBrush v 5.5.1373.7644: پلاگینی برای رتوش و طراحی تصاویر
AKVIS Refocus v 1.5.198: پلاگین اصلاح فوکوس تصاویر

 

بنر و هدر ساز بازدید : 201 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
 دانلود Mozilla Thunderbird v13.0.1 نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت ایمیل
موزیلا تاندربرد ( Mozilla Thunderbird) نرم‌افزاری متن‌باز، آزاد، ایمیل خوان، اخبارخوان طراحی شده توسط بنیاد موزیلا است. در ده روز ابتدایی انتشار این محصول بیش از یک میلیون مرتبه دانلود شد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم. Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه اى موجد رعد وبرق" می باشد.این نرم افزار جایگزین مناسب برای Microsoft Outlook می باشد.با استفاده از این نرم افزار امنیت خواندن و ارسال ایمیل ها را افزایش می دهید و خرسند خواهید شد که دیگر هکرها نمی توانند به ایمیل های شما دسترسی داشته باشند. با نصب این نرم افزار دیگر ایمیل های تبلیغاتی،ایمیل های Spam و هرزنامه ها را دریافت نخواهید کرد.از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از RSS ، حفاظت از حریم شخصی کاربران، فیلتر هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو و... اشاره کرد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



برخی از ویژگی های این نرم افزار:
امکان شناسایی خودكار برنامه‌های EmailClient نصب شده بر روی سیستم
قابلیت Import و انتقال كامل  دفترچه آدرس و نامه‌های الكترونیكی كاربر به برنامه
پشتیبانی از‌RSS  و‌ Newsgroup
قابلیت شناسایی و مبارزه با JunkMail ها
حفاظت از حریم شخصی کاربران
قابلیت غیر فعال کردن اجرای  كدهای جاوا ‌اسكریپ و تصاویر مشكوك
دارای پلاگین های كاربردی
قابلیت دسته ‌بندی و متمایز ساختن ایمیل‌ها
فیلتر هوشمند هرزنامه ها
و بسیاری دیگر...

بنر و هدر ساز بازدید : 197 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
 دانلود VLC Media Player v2.0.2 نرم افزار قدرتمند پخش فایل های ویدئویی
امروزه با پیشرفت فناوری، فایل های ویدئویی در فرمت ها و رزولیشن های مختلفی عرضه می شوند.لذا پیدا کردن نرم افزاری کم حجم وکاربردی که قابلیت پخش اکثر فرمت های فایل های ویدئویی را داشته باشد دشوار است.از همین رو در پست امروز وبسایت میهن دانلود،پلیری قدرتمند با حجم بسیار کم (در مقایسه با سایر نرم افزار مشابه) را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. VLC Media Player نرم افزاری است قدرتمند که بدون اغراق قابلیت پخش 99 درصد فیلم ها و ویدئوها را داراست.همانطور که می دانید برای پخش فیلم های دی وی دی و بلوری نیاز به نصب نرم افزار های مخصوص این گونه فیلم ها دارید.اما با نصب این نرم افزار می توانید پلیری جامع و قدرتمند را در سیستم خود داشته باشید که قادر است فیلم های دی وی دی،بلوری و ویدئو ها با فرمت های مختلف را با کیفیت بسیار بالا پخش کند.علاوه بر پخش قدرتمند،این نرم افزار قادر است تا ویدئو های شما را نیز به فرمت های مختلف تبدیل کند.این نرم افزار در زمان کم پخش خود شاهد دانلود های چند صد هزاری کاربران بوده است.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



برخی از ویژگی های این نرم افزار:
پشتیبانی از فرمت های مختلف مانند MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg و...
قابلیت پخش انواع فیلم های دی وی دی و بلوری
دارای حجم بسیار کم (در مقایسه با سایر نرم افزار مشابه)
دارای پوسته های متعدد و زیبا
پشتیبانی از زبان فارسی
و...

بنر و هدر ساز بازدید : 241 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
 دانلود Dictionary .NET 5.1.4565 نرم افزار دیکشنری شامل 66 زبان مختلف
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،با یکی از برترین نرم افزار های دیکشنری در خدت شما کاربران هستیم. Dictionary .NET برنامه کاربردی و بسیار مفیدی است می توانید از آن به عنوان یک فرهنگ لغت کامل در ترجمه واژه ها و تعاریف مختلف استفاده کنید.این دیکشنری قابلیت ترجمه ی لغات و تعاریف به 66 زبان مختلف را دارا می باشد و با استفاده از کلید میانبر نیز می توانید متون انتخاب شده را ترجمه کنید.دیکشنری دات نت بر مبنای Google Translate ساخته شده و عمل می کند.استفاده از نرم افزار بسیار آسان است و کافی است تا ورودی وخروجی زبان را مشخص کنید تا متن و لغت مورد نطر در سریعترین زمان ترجمه شود.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



برخی از ویژگی های این نرم افزار:
امکان ترجمه کامل متن
قابلیت ترجمه صفحات وب،اسنادو مدارک
قابلیت جستجو در ویکی پدیا برای ترجمه
دارای فهرست چند زبانه
ترجمه متن انتخاب شده با استفاده از کلید میانبر
قابلیت ترجمه ی لغات و تعاریف به 66 زبان مختلف
و...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    موضوع بيشتر بنر ها چي باشه؟
    نظرتون درباره ي زيبايي طراحي هدر ها و بنر ها چيه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 89
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 691
  • بازدید سال : 12,584
  • بازدید کلی : 396,797
  • کدهای اختصاصی